27 Ιαν 2015

Ευχαριστήρια επιστολή Δημήτρη Κυριαζίδη

Φίλες και Φίλοι,

Ο Λαός της Δράμας μίλησε! Επέλεξε συνειδητά τη σταθερότητα και τη συνέχεια. Επιβράβευσε την ειλικρίνεια και τη συνέπεια. Ήταν πραγματικά πρωτόγνωρη η αγάπη και η στήριξη των συμπολιτών μου, τους οποίους και ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου!


Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο.

ΜΑΖΙ συνεχίζουμε τον αγώνα για τη Δράμα μας με ψηλά το κεφάλι! ΜΑΖΙ συνεχίσουμε τους αγώνες που ξεκινήσαμε πριν δυόμισι χρόνια για το Νομό μας!

Είμαι εδώ, ΠΑΡΩΝ, για να μεταφέρω το μήνυμα αυτό των συμπολιτών μου προς πάσα κατεύθυνση! Είμαι εδώ, ΠΑΡΩΝ, για να διασφαλίσω την επιλογές του Δραμινού Λαού, ως γνήσιος και καθαρός εκπρόσωπος των συμφερόντων του και εκφραστής της βούλησής του, δηλώνοντας προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν θα επιτρέψω ρεβανσισμούς ή εκτροπές.

Η Δράμα επέλεξε την συνέχεια και αυτός είναι ο μόνος δρόμος στον οποίο θα πορευτούμε.

Για μία ακόμη φορά ευχαριστώ όλες και όλους προσωπικά για τον όμορφο αγώνα που κάναμε. Συνεχίζουμε δυνατά, υπεύθυνα και αποτελεσματικά!
Με ειλικρινή εκτίμηση,

Ο Βουλευτής σας,

Δημήτρης Κυριαζίδης